آموزش کاتلین

 

 

من به دنبال آموزش کاتلین بودم که در گوگل جستجو کردم و تمام آموزش های صفحه اول رو گرفتم چه پولی و چه رایگان . 

از بین آموزش ها موجود که همگی بی کیفیت ، ناقص و به درد نخور بودن یک آموزش که بسیار کامل و با کیفیت بود نظرمو جلب کرد میخاستم معرفی کنم دوره ی اموزشی سایت آواسام بود 

 

این دوره 99 جلسه هست که توش یه بخش پروژه محور هم هست که یه ماشین حساب و یه بازی فکری و یه اپلیکیشین تناسب اندام میسازه 

مدرس عالی تدریس میکنند و استاد نیک زاد هستند من نه ایشون رو میشناختم نه سایت آواسام رو ولی الان دارم میبینم که کل دوره هاشون اینطوری با کیفیت هست 

برای افرادی که به دنبال آموزش کاتلین خوب هستند پیشنهاد میکنم از لینک پایین تهیه اش کنید 

 

آموزش کاتلین استاد نیک زاد

 

آموزش کاتلین استاد نیکزاد

آموزش کاتلین - آموزش پروژه محور کاتلین - دوره ی اموزش کاتلین - آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین - بهترین دوره ی اموزش کاتلین - آموزش فارسی کاتلین - آموزش kotlin